Despre autori

Liviu Mihăileanu este Certified Knowledge Manager (Knowledge Management Institute, Elveţia) şi coordonează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi India ale unui serviciu global de Knowledge Management. Liviu are o experienţă de 15 ani în management şi consultanţă pentru companii private şi firme multinaţionale. A oferit asistenţă pentru conformarea instituţiilor publice cu reglementările Uniunii Europene şi a derulat proiecte majore în managementul riscului şi de conformitate pentru companii din sectorul energetic, telecomunicaţii, sectorul bancar şi tehnologia informaţiei.
Absolvent al Open University Business School (Marea Britanie), Liviu este autor a numeroase articole publicate în reviste cu profil economic şi juridic.

Aurelian Horja are peste 10 ani de experienţă în consultanţă strategică în comunicare şi managementul crizelor de imagine. Oferă consultanţă atât companiilor comerciale cât şi organizaţiilor neguvernamentale; în domeniul social a coordonat campanii naţionale cu un impact major asupra publicului român cum ar fi “Pe 31 mai România renunţă la fumat” sau campaniile naționale împotriva violenţei domestice “Dai în ei? Dăm în tine! Cu Legea” şi “Îţi place să dai? Alege-ţi un partener pe măsură!” concepută pentru ADRA România și organizată în parteneriat cu campionul mondial Leonard Doroftei (campanie premiată la Gala Societăţii Civile).
Aurelian este absolvent al Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative şi este master în “Gestionarea Campaniilor de Imagine”, subiectul ultimei sale lucrări fiind “Impactul new media în gestionarea crizelor de imagine”, prin care își propune să ofere o reîmprospătare a abordărilor și strategiilor de comunicare clasice folosite în prezent în gestionarea problemelor și a crizelor întâlnite de companii sau organizații neguvernamentale.

Share